Wednesday, October 7, 2009

day 6: Masih di Ostende

hari ni dh hari keenam aku di negara luar. hari ni adalah hari terakhir utk sesi pertama kursus di sini. semua peserta yg ada d sini dh menamatkan kursus pd ptg ni, kecuali kami bertiga dari Malaysia... masih ada lagi 2 hari khusus untuk kami bagi diajar utk develop portal mengenai ocean.

ni bermakna lagi 4 hari aku akan berada di sini, jauh dari keluarga tercinta. saat ini, aku dh mula terasa kerinduan yg mendalam pada semua yg ada di sana... terutama pada aisyah afnani... kekadang rasa mcm nk nangis je bila teringat. tp apa kan daya, aku harus kuatkan diri menempuhi dugaan ini...

aku tak nafikan, mmg seronok sgt dpt datang ke tempat mcm ni... dpt berkenalan dgn kawan2 dr negara luar, dpt lihat negara lain... kalu nk harap datang sendiri, tak tau la bila dpt peluang mcm ni...

No comments: