Saturday, August 22, 2009

MY NEW LIFE


salam...

lama benar aku x update blog ni, since december last year. at last, password pun dh lupa. mujur leh recover balik using 'forgot password' function... lgpun sejak dh mahir pakai Facebook (FB), mcm dh malas nk memblog... bkn apa, kalu blog ni kena taip panjang lebar... kalu kt FB, citer 2-3 ayat pun dh cukup. sblum ni suka pakai frenster, tp lps dh brjinak2 ngan FB, rasa FB lg user frenly...

kali ni aku nk gunakan blog ni sbg platform utk aku citer pasal life aku sejak dh berkeluarga dan ada baby ni. bg sesapa yg blum amik maklum, aku dh deliver a cute baby girl, named AISYAH AFNANI on 17 april 2009. gambar baby yg berbungkus dgn kain biru tu kt wad hospital putrajaya masa aisyah baru dilahirkan...




sekarang ni umo aisyah dh 4bulan.. alhamdulillah, dia sihat. aku slalu doakan kesihatan & keselamatan dia. kehadiran aisyah lebih membahagiakan kehidupan kami sekeluarga.

time aku & hubby gi keja, aisyah ditinggalkan pada sedara aku. mujur dia mau duk skali, jaga aisyah. tp bukan la jaga free saja... aku bayar gak kt dia bulan2... alhamdulillah, dia pun jaga elok. risau gak nk hntr anak kt nursery. macam2 kes dh duk dengar... yg paling takut kes baby tersedak susu,jatuh la... dll.

aisyah dh 4 bln pun, blum bleh mniarap.... manja sgt dia...tp duk praktis gak la nk niarap. org tua2 kata jgn tolong, nnt dia asyik nk harap org tolong kalu nk buat apa2.. tu sbb kami biar ja dia buat sendiri.




ada gak la try2 letak bagi dia mniarap... dh boleh panggung kepala... tak pe, nanti2 boleh la tu...

Alhamdulillah, sejak ada baby ni, rasa hidup lebih bermakna. aku sbg isteri dan ibu, cuba untuk buat yang terbaik utk kluarga ku... Semoga kebahagiaan ini kekal selamanya...

No comments: